0
Unique selling points
Gratis fragt v. køb over 750kr. / Køb og afhent i butik
Kundeservice
86120180
KL. 10-17 MAN-FRE

Er du vores nye Kommunikations- og Marketingmedarbejder?

Brænder du for løb og er din kommunikations- og marketing-rygsæk fyldt godt op med den nyeste viden? Så er du måske den, vi søger! Vi søger en initiativrig, selvkørende og fagligt stærk medarbejder med en solid viden om kommunikation og markedsføring både online og fysisk i den virkelig verden.

Om jobbet

Som Kommunikations- og Marketingmedarbejder i LØBEREN vil du blive medvirkende til planlægning og eksekvering af vores kommunikation og markedsførings tiltag både online og fysisk med hovedvægt på content marketing på vores sociale medieplatform.

Du vil arbejde tæt sammen med den ansvarlige for salg og markedsføring og sammen vil I lægge den overordnede strategi for Løberens kommunikation og markedsføring. I samarbejdet vil din særlige rolle være at gribe arbejdshandskerne og sørge for at tingene sker. Det er derfor helt essentielt, at du er selvkørende, detaljeorienteret, initiativrig og er god til at lægge en plan for både kommunikation og markedsføring, men i lige så høj grad også din egen tid.

Som Kommunikations- og marketingmedarbejder vil du blandt andet deltage i følgende opgaver:

  • Have det forkromede overblik over al kommunikation, markedsføring og bidrage til at denne konstant udvikles og forfines

  • Planlægning, udarbejdelse og eksekvering af kampagner på tværs af platforme med maksimal gennemslagskraft (butikkerne, loberen.dk, SoMe og nyhedsbreve)

  • Udvikling af LØBERENs tilstedeværelse online samt sikre sammenhæng mellem de digitale platforme - og sammenhæng mellem tilstedeværelsen online og i den virkelige verden (i samarbejde med loberen.dk)

  • Vedligehold og eksekvering af indhold til hjemmeside og sociale medier

  • LØBERENs magasin “Alt I Udstyr Til Løb” med et oplag på 25.000

  • LØBERENs hjemmeside; Vedligehold og udvikling i tæt dialog med samarbejdspartnere

  • Planlægning og koordinering af landsdækkende foredrag og workshops

  • LØBERENs relationer ift. blandt andet dagblade, magasiner og influencers

Praktisk om jobbet

Arbejdstiden vil være 37 timer ugentligt. Timerne vil hovedsageligt ligge mellem kl. 9 og 16, men det forventes, at du er fleksibel, og er på, når der er behov for det. Det forventes derfor, at du også er til rådighed om aftenen og i weekenderne ifm. events, vedligehold af sociale medier samt eksekvering af større kampagner som fx. udsalg.

Vi har kontor i Lyngby, hvor det er mest oplagt, at du i udgangspunktet vil komme til at have din daglige gang.

Herudover er det planen at du skoles således, at du har en vagt om ugen i butikken. En vagt der skal sikre produktkendskab, viden om kunderne og kollegial omgang.

Om dig

Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor markedsføring og/eller kommunikation eller har øvet dig meget.

Det er helt essentielt for jobbet, at du brænder for løb i en sådan grad, at du ikke bare vil have løb som din hobby men også din levevej.

Du er et kreativ og et udpræget kommunikations-menneske. Med det mener vi, at du ser muligheder, vinkler og gode historier over det hele og synes det er sjovt at servere dem på en engagerende måde. Det at tænke socialt og viralt er noget helt naturligt, sjovt og nemt for dig.

Du skal være sprogligt dygtig, og du skal synes, det er sjovt at skrive og få ting til at se lækre ud.

Du skal have blik for, hvordan man kommunikerer skarpt på de sociale medier, så du skaber engagement og interesse, så det i sidste ende genererer trafik i form af kunder til butikkerne. Du skal kunne vurdere, hvordan forskellige budskaber bliver modtaget af vores kunder og derudfra vurdere, hvordan et emne bedst præsenteres.

Du er er i stand til at arbejde selvstændigt i en travl atmosfære, hvor du selv vil komme til at præge dine arbejdsopgaver. Du skal derfor være ansvarsfuld, have en god ordenssans, kunne planlægge og forstå at følge opgaverne helt til dørs - for det vil blive dit ansvar, at tingene bliver gjort effektfuldt, lækkert og til tiden.

Vi tilbyder

Du vil skulle indgå i en organisation på knap 80 medarbejdere, der har et godt sammenhold på tværs af vores butikker. Du vil få et job med frihed under ansvar. Du vil få et spændende job i en anderledes butik, hvor du vil blive grundigt oplært af vores eget personale i, hvad det vil sige at give en super vejledning i en løbebutik, så du også vil kunne ekspedere kunder på lige fod med medarbejderne i butikkerne.

Ud over dette kan vi tilbyde masser af udfordringer i en hverdag, hvor ikke to opgaver er ens, ligesom du vil få god løn, fine personalegoder og fleksible arbejdstider. 

Om LØBEREN

LØBEREN er stedet at købe sit løbegrej, hvis man er på jagt efter løbeudstyr af bedste kvalitet og en personlig og kompetent vejledning, uanset om man er nybegynder, der skal i gang med at løbe, eller om man er garvet maratonløber.

Vi er en moderne løbeudstyrsbutik - rent faktisk Danmarks største - med et bredt sortiment af udstyr til løb. Vi har butikker fordelt rundt i landet vi har vores voksende online-butik; www.loberen.dk.

Butikkerne drives med et reelt ønske om at give vores kunder den bedste vejledning om løbesko og løbeudstyr. Det har været intentionen, siden vi åbnede vores første butik i 1996, og vi arbejder hele tiden på at blive bedre.  

Kulturen i LØBEREN er præget af, at vi er nogle “nørder”, der elsker at løbe og at alt det fede grej, der relaterer sig til løb. Omgangstonen er meget energisk og ung, samtidig med at miljøet er meget familiært.

Interesseret?

 

Hvis ovenstående har vakt din interesse, så send hurtigst muligt din ansøgning til ebbe@loberen.dk. Ansøgningen skal være os i hænde senest d. 1. oktober 2019.

Vi vurderer ansøgningerne og indkalder til samtaler løbende.

Tiltrædelse efter aftale