Levering
Når du handler på loberen.dk kan du vælge én af to leveringsmuligheder:
- at få ordren leveret med PostNord eller
- at afhente ordren i din nærmeste LØBEREN.
PostNord bringer ud alle hverdage samt lørdag. Pakken bliver sendt med pakkepost, der er forsikret og som vi kan spore med Track & Trace, så vi er sikker på, at du får dine varer i rette tid og stand.
Dag til dag levering
Hvis din bestilling er modtaget før kl. 13.00, bliver pakken afsendt samme dag med PostNord. I travle perioder kan der være forlænget leveringstid - fx i udsalgsperioder - og gå mere end én dag.
Afhent i butik
Vælger du at afhente din ordre i én af vores butikker, kan du typisk afhente den efterfølgende tirsdag eller fredag, afhænging af, hvornår du bestiller. Husk at du skal vente på, at du får en SMS, mail eller opkald fra butikken om, at din ordre er klar til at blive hentet.
Når du vælger at afhente i butik, har du mulighed for at prøve dine varer og eventuelt ombytte dem med det samme. Så er du også sikker på, at varen er i butikken, og du undgår derved at gå forgæves.
Denne service er gratis.
Forsinket levering og fejl
Er der sket en fejl, så leveringen bliver forsinket, vil du blive kontaktet af vores kundeservice omkring forventet leveringstid.
Ombytning og retur
Du har 365 dages bytte- og returret, hvis du ikke har brugt din vare. Du kan enten sende varen retur sammen med en kopi af din faktura. Eller du komme ind i en af vores butikker med varen og din faktura.
Returnering af julegaver
Bare rolig. Når du handler hos os, har du altid 365 dage bytte- og returret.
Kontakt til kundeservice
Du kan altid kontakte vores kundeservice på:
- Telefon: 86 12 01 80
- E-mail: online@loberen.dk